FAQ
V. WELKE BETALINGSMETHODEN ACCEPTEERT U?
De volgende betaalmethoden op onze website kun je veilig gebruiken: PayPal, iDeal, American Express, Visa en Mastercard. Wij accepteren geen persoonlijke cheques, postwissels, directe bankoverschrijvingen, pinbetalingen of betalingen onder rembours.
V. HOE VEILIG IS MIJN ONLINE BESTELLING?
Als u online koopt met uw creditcard, worden al uw gegevens ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Uw informatie wordt dan SSL-gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardprovider gestuurd, waar uw kaart en transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Uw creditcardgegevens worden niet op onze servers opgeslagen.
V. HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?
Wij behouden ons het recht voor om op elk moment na ontvangst van de bestelling de bestelling, of een deel daarvan, naar eigen goeddunken te accepteren of te weigeren, zelfs nadat de klant een orderbevestiging heeft ontvangen of nadat de creditcard is geautoriseerd. Indien de kredietkaart reeds is geautoriseerd voor de aankoop en de bestelling wordt geannuleerd, zullen wij een krediet toekennen aan de oorspronkelijke betalingswijze.
Voor elke annulering nadat een bestelling is geplaatst, worden annuleringskosten van €2,50 in rekening gebracht, ongeacht het tijdstip waarop de bestelling is geplaatst (zelfs als dit slechts een seconde later is), aangezien de handelaarsprocessor/creditcard ons kosten in rekening brengt voor annuleringen.
Bestellingen die al zijn verpakt of verzonden, kunnen niet worden geannuleerd.
V. WANNEER KOMT MIJN BESTELLING AAN?
De levertijd is gebaseerd op de verzendoptie die u hebt gekozen. Zodra de bestelling is verzonden, sturen we je de volgende dag een e-mail met de traceergegevens, omdat deze over het algemeen 24 uur na verzending van de bestelling beschikbaar zijn. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land.
V. KAN IK MEERDERE KORTINGSCODES IN ÉÉN BESTELLING GEBRUIKEN?
Promotie- en kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere promoties en kortingen, tenzij anders vermeld.
V. MOET IK EEN ACCOUNT HEBBEN OM TE KUNNEN BESTELLEN?
Nee, u kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Maar er zijn enkele voordelen als je een account bij ons hebt:
Snel afrekenen
Gemakkelijk uw bestelstatus en bestelgeschiedenis bekijken
Ontvang updates over onze nieuwe releases en speciale promoties.
V. HEB IK GARANTIE OP MIJN PRODUCT?
De garantieduur verschilt per fabrikant en per product. Zolang als je garantie hebt op een product, garandeert de fabrikant of importeur dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. Als een product kapot gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen wij eerst proberen het kosteloos te repareren of vervangen. Lukt dit ons niet binnen een redelijke termijn, dan zullen wij jou (een deel van) het aankoopbedrag vergoeden.
Beperkte garantie
Sommige onderdelen of producten hebben een korte garantieperiode, zoals bijvoorbeeld oplaadbare batterijen van lampen en de lampen van een beamer.
Geen garantie
Defecten veroorzaakt door normale slijtage, onheil van buitenaf (zand-, val- of vochtschade), verkeerd gebruik of achterstallig onderhoud vallen niet onder de garantie.
Verkopersgarantie
Als verkoper zijn wij wettelijk verplicht om producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen die je als consument mag hebben.
Jouw rechten tijdens de garantieperiode
Kosteloze reparatie
Als een product kapot gaat binnen de garantieperiode, zullen wij eerst proberen het binnen een redelijke termijn te repareren of een ontbrekend onderdeel na te leveren. Wat een redelijke termijn is, hangt af van jouw klacht en van het soort product. Een reparatie of nalevering van een ontbrekend onderdeel binnen de garantieperiode kost jou niets.
Vervangend product
Als het niet lukt om het defecte artikel binnen een redelijke termijn te repareren, zullen wij jou een nieuw, gelijkwaardig artikel aanbieden. We vervangen het product ook als dat voordeliger is dan reparatie of nalevering van een ontbrekend onderdeel. Het leveren van een vervangend product binnen de garantieperiode kost je niets. De aankoopprijs van het vervangende product kan verschillen van de prijs van het oorspronkelijke product; het verschil wordt niet in rekening gebracht of aan jou uitbetaald.
Deel van het aankoopbedrag vergoed
Wij betalen je een deel van de aankoopprijs terug als het repareren van jouw product onredelijk lang of veel langer heeft geduurd dan vooraf is opgegeven en als je daarvan te veel overlast van hebt ondervonden. Als repareren of vervangen niet lukt binnen een redelijke termijn, krijg je een deel van het aankoopbedrag terug.